Saturday, March 17, 2007

Nu har jag fixat min blogg...

Jag undrade varför ingen svarade mig. Jag blev uppmärksammad på att kommentarer bara kunde ges av de som själva hade ett konto på Blogger. Nu har jag fixat det. Nu får vem som helst ge en kommentar till det jag skriver om. Det är bara att trycka på Comments.

Jag sitter nu och jobbar med en predikan. Jag ska predika i Helenelunds Baptistförsamling imorgon. Det är en liten församling som ska gå med i Elimkyrkan. Korskyrkan ska starta en verksamhet i de gamla lokalerna för att nå människor med det kristna budskapet i Sollentuna. Ska bli kul att träffa människorna där. Ni som vet att Gud svarar på bön, be gärna för mig och min predikan.

Kanelbullarna som jag och min fru bakade, blev en succé. : ) Ska nu återgå till predikan...

6 comments:

anders said...

Lycka till med predikan kompis! Se på människorna med Jesus ögon.
Bless!

Oh!Happyday said...

Hej Henrik! Skoj att du också skaffat en blogg. Får jag göra reklam för dig i min blogg idag? kram från Valerie (Josefins gamla kollega)

Anonymous said...

Hej "broder", snodde länken hit från mammas dator :D
/Leia

Henrik said...

Kul att ni har hittat hit. Titta gärna in då och då. Ha det bäst!

White Layer said...

När har ni tänkt komma upp hit och hälsa på? Till påsk? (:

/ Leia

Anonymous said...

Jag väntar på ett nytt inlägg!!! kramar till er