Friday, March 30, 2007

har en arbetsvecka gått igen...

och nu börjar helgen. Skönt. Man behöver vila emellan åt för att orka med att arbeta. Speciellt när man jobbar med människor och får olika intryck varje dag. Ska ha en myskväll tillsammans med Josefin.

Jag tycker att det är roligt med alla som skriver en rad i min gästbok. Fortsätt gärna att kommentera det jag skriver om. Alla åsikter är välkomna om de inte bryter mot svensk lag och är diskriminerande.

Ska fortsätta nu att duka bordet för en trevlig middag. : ) Ha det bäst!

Det bästa som finns är att B.V.I.G.N! ; ) Gissa vad det betyder?

7 comments:

Oh!Happyday said...

jag vet inte!! Jag har i grund och botten inte koll på frikyrkotermer. Ingen har lärt mig. De enklaste är det svåraste för sånna som jag att förstå. kramar till er och hälsa jossan =)

White Layer said...

Jag har då inte en blekaste :P
Har inte Josefin nån blogg? Hälsa!

Henrik said...

Hihi...Va kul att det inte gick att lista ut så lätt. Det är något som jag älskar mest av allt. Det är en förkortning

; )

Oh!Happyday said...

Berätta för mig. Jag vill börja om från början! :)

Oh!Happyday said...

Jag sitter och väntar på en bra predikan för en nyfrälst!!! :) kram

Henrik said...

De två första orden är något som de flesta tycker om då och då. Det gäller både de som tror på Jesus och de som inte tror på Jesus...

; )

Oh!Happyday said...

hm... vad kan det vara?