Tuesday, April 17, 2007

Nu är jag i Sälen...

Nu är jag, Josefin och hennes arbetskamrat Susanne i Sälen och närmare bestämt i Tandådalen. Det är superkul. Vi kom i söndagskväll och ska åka hem på torsdag eftermiddag. Det är toppen. Igår åkte vi i backen länge och väl. Det var mycket kul. På kvällen tände vi en engångsgrill och grillade marinerat nötkött. Mums!!! : )

Idag är vi i backarna igen, och åker och åker. Idag har det haglat lite, men förutom det är vädret underbart. Det är vissa ställen där sten kommer upp, men annars finns det snö i backarna. Vissa ställen är dock mer av "isig karaktär". Ska snart tillbaka i backen och åka.

Många varma fjällhälsningar! : )



3 comments:

anders said...

Du måste verkligen vara lycklig, om du kan skriva "Idag har det haglat, men annars är vädret underbart"! Hur kan vädret vara alls underbart om det *haglar*?! Jaja, gott att höra att ni trivs och njuter. Vi har haft cellgrupp hemma hos mig ikväll - jag, Sara, Malin och Sofia. Blev en bra kväll, tycker jag. Stark bön.

Kramar till er båda
/Anders

Anonymous said...

Hej Hej! Låter som ni har skoj men det brukar ni tre ha om jag förstått saken rätt :)

Henrik said...

Valéri, du har rätt. Vi tre har ofta skoj. Anders, jag skrev ordet "annars". Det haglade inte hela dagen, men lite grand. Det såg ut som pärlsocker (sett genom bagaren i mig. ; ). Härligt med stark bön. Betyder att bönens Ande - den helige Ande var med. Super. : )