Tuesday, May 08, 2007

Undrar vem som kommer på vad B.V.I.G.N är? ; )

Ingen har kommit med någon gissning än... De två första orden är något som de flesta gillar. Exempel när man gillar det är när man har semester eller när man inte behöver göra så mycket... Lycka till med att gissa.

Idag har jag varit ledig. Min faster Cia är på besök och vi har umgåtts en hel del idag. Började att intervallträna på morgonen. Det var skönt. När jag intervalltränar, går jag i rask takt i fem minuter och joggar raskt i fem minuter. Detta håller jag på med under en halvtimme. Det är en träningsform som passar mig.

Paulus skriver i ett av sina brev, att kroppsövningar är nyttiga på många sätt. Det är så sant så sant. Vi behöver mer än motion och nyttig mat, men kroppen behöver sitt också. : )

3 comments:

Oh!Happyday said...

Det kallas gogging att jogga och gå i intervaller. Jätte bra när man ska komma igång :)

anders said...

Oj, jag har missat att vara här på ett tag. Men jag vet vad B.V.I.G.N. är!! Japp, det är det bästa som finns! Gött att det är möjligt när som helst också... :) (Undrar om jag känner dig för bra, Henrik - det tog mig ca 2 sekunder att lista ut ;)

Hursomhelst - tack för en kanonkväll i lördags! Och för att ni tar hand om HD-teamet. Ni är klippor! Kramar /A

Henrik said...

Kul att du kunde gissa ut det Anders. Det var något jag själv såg i Trons Värld en gång. Det var mycket bra. Det är nog så att du känner mig för bra. ; ).

Ska snart skriva ett nytt inlägg. Valérie, du får gissa vidare. Kul att lära sig ett nytt ord. Gogging. Vilket bra ord. Det är en träningsform som passar mig.