Monday, May 14, 2007

Idag fyller jag 34 år...

Det är helt otroligt, men idag fyller jag 34 år. Det firade jag idag med att gå ut och äta med Josefin på en restaurang. Det var en grekisk restaurang på Östermalm. God mat och trevligt sällskap gjorde den stunden mycket trevlig och mysig.

Snart ska vi, min mamma och hennes sambo, min bror och hans familj åka till Spanien på en familjeresa. Det ska bli skönt att ha lite semester. Det har varit mycket på våra jobb just nu och det ska bli skönt att få vila upp sig.

Avslöjar det första ordet i B.V.I.G.N. : BARA. Jag kommer att avslöja betydelsen när fler har gissat eller antytt vad det betyder.

Ha det bäst! : )

3 comments:

Anonymous said...

Jag tror mig ana vad det är för ord, Bara vara i Guds närhet!

hälsn Malin, cellgruppen

Henrik said...

BINGO! Du har rätt: Bara Vara I Guds Närhet. Det är det bästa som finns för att Gud är den bäste som finns. Yes! : )

Oh!Happyday said...

Grattis till dig från mig!!