Monday, August 13, 2007

Det är svårt att skriva regelbundet.

Jag trodde visst att jag skulle kunna skriva regelbundet, när jag började om att skriva i min blogg. Det visade sig att det inte har hållit. Det var två månader sedan som jag skrev senast. NEJ. nu får jag skärpa mig och börja skriva mer regelbundet.

Jag gjorde bort mig också. Jag skrev att jag skulle vänta tills fler hade gissat vad B.V.I.G.N betyder. Det löftet bröt jag direkt jag fick det rätta svaret. Förlåt mig! B.V.I.G.N betyder bara vara i Guds närhet. Det är det bästa som finns för att Gud är den bäste som finns. Att bara vara, skulle många hålla med om. Det är något vi behöver göra då och då. Det håller nog alla med om, även om man är mer eller mindre rastlös av sig. Det som tillägget säger är att jag är helt övertygad om att Gud finns och att Han är bäst. Att vara nära Honom och umgås med Honom det är bäst. Pröva om du inte tror mig. : )

Sedan jag skrev har vi (jag och Josefin) varit i Spanien med min familj, jobbat i en och halv månad. Vi fick under juli besök av vänner från Östersund. Det var kul. Vänner är bra att ha och att få besök av sina vänner är jättebra. Vi hade en skön "vecka". Nu har vi haft semester en vecka, där vi bland annat har hyrt en bil och åkt runt lite. Vi har semester även denna vecka.

Återkommer och skriver mer. Prova att B.V.I.G.N. : )

3 comments:

White Layer said...

Jag undrade just när du skulle börja skriva här igen ;D
/ Leia

Henrik said...

Hej Leia!

Det kan man verkligen undra. Nu är jag i alla fall igång med min blogg igen. Hur är det med dig? Går det bra med studierna? : )

White Layer said...

Jo, det går bra, jag började nu den här veckan. Än så länge håller jag bara på med tyska, men nästa vecka ska jag börja med webbdesign också :) Om nån vecka till så får jag börja med mitt projektarbete (ska skriva en bok) fast jag har redan tjuvstartat lite ;D