Thursday, August 16, 2007

Jippi, min mobil är lagad...

Min mobil fick något skräp i sig och den fick jag lämna i för lagning. Det som var toppen, var att jag kunde låna en telefon av affären, medans min telefon var på lagning. Det visar hur beroende man har blivit av detta redskap. Det är både på gott och på ont. Nu är telefonen klar. Det är skönt. Ska hämta den idag.

Idag ska jag och Josefin städa och fixa hemma. Det behöver man göra även om det är semester. Damråttor tar inte semester. ; ) .

Igår fyllde min mamma år. Dagen innan gick jag in på internet och beställde en bukett, från mig och Josefin. Den blev uppskattad. : ) Det står i Bibeln att vi ska hedra vår fader och moder. Det är viktigt. Jag älskar mina föräldrar. De är bra. : ) De är inte perfekta, det finns inga perfekta föräldrar, men de är mina föräldrar. De är älskade och viktiga för Gud. Då ska vi se dem så också. Gud är nämligen den ende som man kan sätta ordet Perfekt på, utan någon negativ betydelse.

Ha en skön dag! : )

No comments: