Wednesday, October 10, 2007

Yes! Vilken bra dag...

Idag har varit en bra dag på många sätt. Jag har varit så glad
. Jag har varit på Cellgrupp (smågrupp i församligen som jag och Josefin leder). Det blev en lyckad kväll. Själv blev jag uppmuntrad av att de bad för mig. Gud gav mig en kick. Det behövde jag verkligen. OM du vill veta vad det innebär att Gud gav mig en kick. Fråga på, ska jag försöka att svara.

Nu kommer jag till den andra bokstaven...


B:

Alla som börjar på bokstaven B och som jag känner. Här kommer givetvis mina svärföräldrar Börje och Birgitta. Här kommer också min pappas sambo som heter Bendy.

Bibeln (Guds kärleksbrev till människorna, Bestsellern, nr1, Böckernas bok! Kärt barn har många namn. : ) ), Böcker (bra och gärna spännande), Barmhärtighet, Barn, Bakning, Bröd (gärna hembakat), Bussar, Bilar (miljöbilar och använda med förnuft. De är bra att ha, men släpper ut för mycket avgaser. Det är bättre att åka mer kollektivt, för miljöns skull), Bilar (Ahlgrens bilar), Brev, Bär (speciellt hallon), Bud (Guds bud, som inte är tunga!), Bada (inte för kallt i vattnet, då blir jag lätt en badkruka), Bastu ( i lagoma portioner. Gärna Banja (Rysk bastu), Bloggar, Bön, Bönesamlingar, Bönenätter, Bönegrupper osv...

Nu har jag säkert missat något. Skriv gärna vad jag har missat. Återkommer senare.

Ha det bäst!


2 comments:

Anonymous said...

Hur är det med bakelser då? :)

Henrik said...

Yes! Bakelser hör defenitivt till denna lista. Dock i lagoma mängder. För mycket av denna vara kan ha en äcklande effekt på mig. : )