Friday, October 26, 2007

Indisk mat och lugn hemmakväll...

Ikväll var jag och Josefin och åt god indisk mat. Det är kul att ibland kunna gå på restaurang. Jag åt Chicken Korma. Det är en mild kycklingrätt i en krämig sås. Vi åt till Naanbröd med (pappa och mamma, håll för öronen nu ; )) vitlök. Det var jättegott.

Sedan har vi slappat framför Dumburken. Vi drack varsin Cappucino. Mums... Åt två goa bullar. Det var trevligt. Imorgon ska jag ge blod första gången. Förra gången blev jag bara registrerad. Usch för sprutan, men det är en god och bra sak att ge blod. Det har jag sagt förut och säger det igen.

Jag ser fram emot att åka upp till Norrland och Piteå nästa månad. Jag har tagit en semestervecka och ska hälsa på min familj och släkt däruppe. Jippi. Det ska bli kul. Då kommer jag att träffa mina brorsbarn. Det ska bli jättekul. Elias (som är yngst och som vi är gudföräldrar till), blir 1 år när vi är uppe. Då blir det födelsedagskalas. Kul.

No comments: