Wednesday, February 07, 2007

Igår hade vi Cellgrupp igen

Cellgruppskvällen var bra. Vi samtalade om nåden igen. Det är något som är helt fantastiskt, något som man aldrig blir färdig med. Vi bad och det kändes bra. Gud var där och ledde kvällen. All ära till Honom! : )

Snön är kvar, men som det kan bli i stan, försvinner den lätt eller blir smutsig. Mer snö och då menar jag snö åt folket. Jag vet de som ryser när jag skriver detta. Jag har inget emot de som inte gillar snö, men jag själv gilllar snö och trivs med det vita. Jag gillar sommaren bättre, men med snö kan man göra mycket kul. Bland annat åka carving, längåkningsskidor, ha snöbollskrig och bygga snölyktor.

I april ska jag, Josefin, en arbetskamrat till henne och en kompis till Josefin, åka till Sälen. Där har vi hyrt en stuga. Det ska bli superkul. : )

No comments: