Monday, February 05, 2007

Oj, här var det länge sedan jag skrev något

Det har hänt lite sedan jag skrev förra gången. Jag har sökt olika jobb, men inte fått något. Därför fortsätter jag på hemtjänsten ett tag till. : ) Hmm... ibland är det svårt att förstå hur Gud tänker. Det är i och för sig bra. Gud är så mycket större än allt och Han vet vad Han gör. Han har kallat oss att lita på Honom och följa Honom dit Han leder oss. När vi släpper taget och ger oss till Honom, då leder Han oss. Han är god! : )

Det är bara det...Jag längtar att få jobba i ett team och jobba i en församling, som vill att fler ska få lära känna Jesus. Mitt i allt detta, litar jag ändå på Gud. Han har talat till mig att Han vill ha mig i sin tjänst. Det är bara att vänta och vila...frågan är hur länge?

No comments: